O nás

Naším cílem je zvýšit kvalitu služeb v České republice a pomoci tak vytvořit více firem, pro které proklientský přístup není jen marketingová fráze. Nejčastěji na těchto cílech pracujeme s klienty z hotelnictví, gastronomie, lázeňství, wellness a fitness a maloobchodu. Milujeme služby od srdce, inovace, design a zákaznickou zkušenost. Věříme, že špičkové služby dělají profesionální zaměstnanci. Jsme posedlí kvalitou. O poskytování skvělých služeb mluvíme, píšeme blogy, školíme a sami jimi žijeme. Pomáháme klientům s budováním jedinečné zaměstnanecké značky (Employer Branding), personálním marketingem, HR i náborem klíčových pozic (nejčastěji formou Executive search). Budujeme s nimi komunity nadšených hostů, vytváříme pro ně smysluplné produkty a standardy a zlepšujeme tím jejich obchodní výsledky. 

 

Kdo jsou naši lidé?

 

Nábor, vzdělávání, rozvoj kvality služeb a poradenství v oblasti HR:

Gábina

Můj profesní život se už 16 let točí okolo vzdělávání a rozvoje lidí. Svoji lektorskou kariéru jsem začala v roce 2007 ve společnosti Tesco Stores ČR, kde jsem kromě vedení manažerských a “soft” tréninků zastřešovala i Rozvojový program pro absolventy VŠ. V hotelnictví působím od roku 2008. Dva roky jsem pracovala jako Manažerka vzdělávání pro společnost Vienna International Hotels & Resort (dnes Vienna House), kdy jsem měla na starost kompletní rozvoj zaměstnanců v deseti hotelích.

Od roku 2010 jsem na volné noze a nabízím školení pro zaměstnance, služby externího HR Manažera, služby mystery guesta, nastavování standardů a coaching pro management hotelů, restaurací, penzionů, lázní a wellness center po celé ČR. Mám za sebou stovky (možná tisíce) odškolených hodin a konzultací. Mnozí z mých klientů dosáhli viditelných úspěchů i za hranicemi svých firem, některým se změnil život nebo způsob podnikání.

Jsem certifikovanou lektorkou Českého systému kvality služeb. Dva roky jsem byla členkou lektorského týmu AHR ČR. Mám pedagogické vzdělání v oblasti zážitkové pedagogiky, personalistiky, a rekvalifikaci v oblasti wellness a zdravého životního stylu. 

Vybraní klienti:

 

  • Botanique Hotel Prague, Prague Season Hotel, Balance Club Brumlovka, Augustiniánský dům, Spa Hotel Felicitas,
  • Aquapalace Praha/Lázně Praha, Spa Resort Libverda, Maximus Resort,
  • Art Deco Imperiál Hotel,  Asten Hotels, Restaurace Šupina a Šupinka aj.
  • Kaufland ČR (trénink pro pracovníky zákaznické linky), AAA Byty (tréninky pro realitní makléře)

 

Provozní ředitel, F&B Manager 

Michal

Michal působí v oblasti gastronomie a hotelnictví ve vedoucích funkcích již přes 25 let. Posledních 15 let pracuje jako ředitel hotelu U Zlaté studně, který spolu s restaurací Terasa U Zlaté studně bývá řazen mezi nejlepší na světě. Rovněž dlouhou dobu se zabývá problematikou řízení lidských zdrojů. Jeho cílem je nalézt skupinu nástrojů a jejich různé kombinace, tak aby bylo dosaženo stabilního růstu výkonu pracovníků v oblasti hotelnictví. V neposlední řadě působí také jako vědecký pracovník v Ústavu lázeňství, gastronomie a turismu na Slezské Univerzitě v Opavě.

Školení a implementace standardů: 

Hotel Grund – Mladé Buky, Hotel Augustiniánský dům – Luhačovice, Hotel Miura – Čeladná, Hotel Bellevue – Český Krumlov, Hotel Lanterna – Velké Karlovice, Hotel Kateřina – Znojmo, Kings Casino Rozvadov, Aldrov Resort

 

Vybraná získaná ocenění:

  • 2002 - 2004 – presidential Award Radisson SAS
  • 2005 – Five Diamond Awards
  • 2009 – best service in the world (TripAdvisor)2010 – best hotel in the world (TripAdvisor)
  • 2011 – 1. Místo nejlepší restaurace v ČR (Grand Restaurant)
  • 2013 – TOP10 nejlepší restaurace fine dinning v zemi (St. Pelegrino žebříček)
  • 2015 – TOP 25 nejlepší malý hotel na světě (TripAdvisor)
  • 2016 – 3. Nejlepší malý hotel na světě & 3. nejlepší restaurace v ČR (TripAdvisor)
  • 2019 – 1. Místo nejlepší restaurace v ČR (Grand Restaurant)

 

 

Sales, Revenue & Marketing 

Markéta

Za svých 12 let obchodnických zkušeností jsem toho už v hotelovém businessu zalžila mnoho. Špatná situace na trhu a změna nákupního chování mě proto nerozhodí. Prošla jsem si od řadových obchodnických pozic až na pozici obchodní ředitelky pro 4 pražské hotely, kde jsem vedla tým 10 lidí. Jsem pracovitá, náročná a mám ráda když se věci dělají precizně. Mám čich na obchodní příležitosti, jsme zvyklá tvrdě pracovat a baví mě monitoring lidí v týmu. Mojí motivací jsou výsledky, které jsou za mnou vždy vidět.

Máte aprtmánový dům, penzion či hotel? Nemáte čas starat se o prodej ubytovaích kapacit a přitom chcete, aby Vám vydělávaly? Zajímá Vás, zda a jak dosáhnout ještě vyšších tržeb? Chcete zlepšit on-line reputaci Vašeho ubytování? Hledáte mentora pro svůj tým? Postarám se o efektivní prodej ubytovacích kapacit a dosáhnu maximálních tržeb. Vyberu pro vaše úspěšné podnikání v hospitality vhodné technologie. Doručím více přímých rezervací s nižším nákladem. Pomohu Vám zvýšit hodnocení vašeho ubytovacího zařízení. Předám Vašim zaměstnancům know-how v oblasti revenue i marketingu.

  

 

 

Business Development, externí akvizice korporátních klientů:

Jitka

Pracovala jsem  v obchodních odděleních několika renomovaných hotelových řetězců. Od roku  1995 jsem měla na starosti akvizice korporátních klientů pro hotelové řetězce jako Mövenpick Prague, Dorint Berlin a Brandenburg, InterContinental Hotel Berlin a Hamburg, Kempinski Grand Hotel  Heiligendamm/Hamburg Office, Falkensteiner Hotels & Residences se sídlem ve Varšavě.  V České republice jsem působila jaka ředitelka cluster obchodního oddělení Vienna International a byla odpovědná za rozvoj obchodu 7 hotelů a řízení týmu 20 obchodních manažerů. Své zkušenosti, znalost trhu a především kontakty v korporátních společnostech a agenturách využívám pro rozvoj obchodu. Pomáhám dosahovovat lepších obchodních výsledků středních a malých hotelů nejen v ČR, ale i v Evropě.

 

 

 

 

Headhunting, vyhledávání klíčových lidí

Roman  

V IRSW se spolupodílím na obsazování volných pracovních pozic.

Mám velmi dobrý přehled o trhu práce v ČR, SK.

V hotelnictví a gastronomii se pohybuji již 17 let.

Mám síť kvalitních kontaktů a neustále si ji buduji.

Vyhledávám pro Vás talenty i profesionály v oboru hotelnictví, gastronomie & wellness.

Více o mých pracovních zkušenostech najdete zde: LinkedIn

 

 

  

"Dobré služby jsou jak vůně právě upečeného chleba, udeří Vás do nosu sotva vejdete“...