O nás

Headhunting, vyhledávání profesionálů a talentů v oblasti hotelnictví, gastronomie, wellness, kvalita služeb, personální marketing v hotelnictví jsou naší společnou vášní. Milujeme služby od srdce. Věříme, že špičkové služby dělají profesionální zaměstnanci. Jsme posedlí kvalitou. O poskytování skvělých služeb mluvíme, píšeme blogy, školíme a sami jimi žijeme. Pomáháme hotelům doplňovat jejich týmy, zlepšovat obchodní výsledky, služby, vytvářet smysluplné standardy a stávat se tak zajímavějšími jak pro zákazníky, tak i pro zaměstnance. 

Kdo jsou naši lidé?

 

Key Account manager, headhunting v hotelnictví v ČR a Rakousku

Key Account Manager/ Renáta 

 

Mám více jak 20 leté zkušenosti z mananažerských i výkonných pozic v hotelnictví a gastronomii na všech úrovních jak v ČR, tak i  zahraničí. Mám praxi ve vedení  a řízení zaměstnanců  zejména restaurace & bar.  Má specializace je zejména v  prosazování norem kvality v oblasti služeb F&B.

Praxe a zkušenosti:

2017 / Maitre d'Hotel, Sea Chefs, River Cruises /Německo, Lucembursko, Švýcarsko, Belgie, Holandsko

2014 - 2016  / Majitelka bistra Cantina

2009 - 2011 / Marketing Manager, Soare sekt a Vinařství Zaječí

2006 - 2008  / PR & Marketing Manager hotel Corinthia Praha

2005 - 2006  / Marketing Manager Kampa Group Praha

2001 - 2004  / Chef de Rang: Golf Club – Winnerod, Německo

1997 -1999 / Vedoucí cestovní kanceláře 

 

 

 

 

Business Development, externí akvizice korporátních klientů:

Business Development / Jitka

Pracovala jsem  v obchodních odděleních několika renomovaných hotelových řetězců. Od roku  1995 jsem měla na starosti akvizice korporátních klientů pro hotelové řetězce jako Mövenpick Prague, Dorint Berlin a Brandenburg, InterContinental Hotel Berlin a Hamburg, Kempinski Grand Hotel  Heiligendamm/Hamburg Office, Falkensteiner Hotels & Residences se sídlem ve Varšavě.  V České republice jsem působila jaka ředitelka cluster obchodního oddělení Vienna International a byla odpovědná za rozvoj obchodu 7 hotelů a řízení týmu 20 obchodních manažerů. Své zkušenosti, znalost trhu a především kontakty v korporátních společnostech a agenturách využívám pro rozvoj obchodu. Pomáhám dosahovovat lepších obchodních výsledků středních a malých hotelů nejen v ČR, ale i v Evropě.

 

 

Vzdělávání zaměstnanců, poradenství v oblasti HR a rozvoj kvality služeb:

Executive Coach / Gábina

Svoji lektorskou kariéru jsem začala v roce 2007 ve společnosti Tesco Stores ČR, kde jsem kromě vedení leadership a soft skills treninků zastřešovala Management trainee program pro ČR a SR. V hotelnictví působím od roku 2008. Dva roky jsem pracovala jako Manažerka vzdělávání pro rakouskou společnost Vienna International Hotels & Resort, kde jsem zodpovídala za koncepci vzdělávání a kvalitu vzdělávacích programů v deseti hotelech v České republice. Většinu programů jsem sama lektorovala. Od roku 2010 poskytuji školení, služby mystery hosta a konzultace pro 4 a 5* hotely, restaurace, penziony a wellness centra po celé ČR. Jsem certifikovanou lektorkou Českého systému kvality služeb. V letech 2010 - 2012 jsem byla členkou lektorského týmu AHR ČR. Mám pedagogické vzdělání v oblasti zážitkové pedagogiky, personalistiky, wellness a zdravého životního stylu. 

Vybrané realizované projekty:

 

  • Asten Hotels:  programy pro recepci a management hotelů Bellevue Český Krumlov a Grund Resort Mladé Buky.
  • Jurys Inn Hotel: mystery visit, individuální manažerské konzultace.
  • Aquapalace Hotel Prague: víceletá spolupráce (vzdělávací programy pro recepci a F&B, nastavování personálních procesů, teambuildingy, manažerská školení ).
  • Art Deco Imperiál Hotel: mystery visit, rozvojový program pro zaměstnance hotelové recepce, pomoc při nastavování standardů recepce.
  • Spa Hotel Felicitas: programy péče o hosta pro zaměstnance v 1. linii a management.
  • Restaurace Šupina: kurzy " Péče o hosta".
  • Aquapalace Praha, Lázně Praha: víceletá spolupráce (vzdělávací programy pro všechna oddělení, nastavování standardů, on-job trénink pro pokladní, kurz upsellingu pro recepce, individuální konzultace pro management, teambuilding pro manažerský tým atd.).
  • Aquapark Uherské Hradiště:  kurz "Prozákaznický přístup" pro zaměstnance v první linii.
  • Kaufland ČR: trénink pro pracovníky zákaznické linky (Řešení obtížných situací, stress management).

 

Poradenství a vzdělávání v oblasti wellness:

Wellness Coach/  Rostislav

Můj zájem o wellness, zdravý životní styl a různé formy práce s tělem i myslí začal během cestování po zemích latinské Ameriky, jihovýchodní Asie, Indii a Nepálu. Tato osobní zkušenost s rozličnými kulturami definitivně změnila mé hodnoty, způsob myšlení. Postupně jsem se seznamoval s alternativními formami přístupu k lidskému organismu a s aktivní péčí o zdraví. Po návratu do Čech jsem absolvoval intenzivní masérský rekvalifikační kurz a získal osvědčení pro práci maséra a terapeuta. V oblasti wellness mám zkušenosti nejen jako terapeut a wellness coach, ale také jako wellness manažer, mistr odborného výcviku a lektor masérských kurzů a seminářů. Inspiraci při práci s klienty a sestavování wellness programů čerpám nejen ze svých poznatků z cest, ale také z přírody a každodenního bytí.

 

 

 

Aktivně se zajímám o jógu a různé formy zdravotních cvičení, celostní medicínu, fytoterapii a zdravotní prevenci. Při masážích a terapiích kombinuji nejrůznější techniky, protože jsem příznivcem individuálního přístupu a unikátní procedury. Z tohoto důvodu se snažím každému klientovi  „ušít“ wellness službu na míru tak, abych vyhověl jeho přáním a aktuálním potřebám.  Jsem absolventem Masarykovy univerzity v Brně, obor Ekonomie a management. Oblasti wellness se věnuji  více než 10 let.

Reference:

Training Massage School, Chiang Mai, Thajsko, ITM International, Aquapalace Praha, Green Wellness - Golf Yacht, Wellness & spa hotel Augustiniánský dům ****S,  Penzion Jurášek****,  Shiatsu centrum Ostrava, Relaxační studio LOTOS Ostrava, Fyzioterapie Ostrava, Klinika Esthesia, Střední hotelová škola Petrovice u Karviné, SOU DAKOL Havířov,  Masérská škola Brno, Lázně Teplice nad Bečvou.

"Dobré služby jsou jak vůně právě upečeného chleba, udeří Vás do nosu sotva vejdete“...