Blogy

Zamiloval se? Zamilovala se? aneb Příručka pro nové zaměstnance vážně i nevážně (1. díl)

Právě příručka je mnohdy první materiál, který zaměstnanec při nástupu dostane. Celý nedočkavý ji otevře a co vidí? Přehled základních nudně podaných černobílých informací, tak jako ve většině příruček? Pojďme začít několika otázkami. Zjistili jste někdy, že zaměstnanec ani po několika měsících ve firmě neměl základní informace o jejím fungování? Že třeba neuměl odpověď klientovi na to, kdo má danou záležitost na starosti? Ba co víc, že...

Vítejte na palubě dámy a pánové! aneb Příručka pro nové zaměstnance vážně i nevážně (2. díl)

„Vize spojuje lidi v rámci organizace. Propojuje to, co lidé dělají a co je pro ně důležité, s tím, čeho chce dosáhnout organizace. Každý ve firmě musí vizi znát a musí také cítit, že je její součástí, má-li dojít naplnění!“ (Ian McDermott). Představte si Vaši firmu jako loď, na kterou právě nastupují noví zaměstnanci. Vidíte je, jak jdou přes lávku? Nejistý krok, velké vykulené oči, hlava se točí ze strany na stranu aby zachytila co nejvíce vjemů,...

Jako jeden muž aneb Příručka pro nové zaměstnance vážně i nevážně (3. díl)

Naloděn a s tím, kde se ocitl seznámen? Pak nastal ten správný čas poskočit v příručce dál - na řadu přichází praktické informace nutné k dobrému a bezpečnému fungování lodi, týmu a zaměstnance samotného.

Práce v gastronomii v zahraničí - Alpy

Toužíte po úspěšné kariéře v hotelnictví, gastronomii, wellness v Čechách, na Slovensku nebo třeba v Alpách?  Zeptali jsme se na pár otázek Branislava Marka, který odešel do Itálie, přesněji řečeno Jižního Tyrolska, jako číšník a vrátil se zkušeností šéfkuchaře **** hotelu Dorner v Algundu.

Jak nabrat dobré lidi?

Výběr vhodných zaměstnanců do týmu je často na bedrech personálního (chcete-li jinak HR) oddělení. Co si ale počít, když nikoho takového nemáte a je potřeba začít nabírat? Nejprve si ujasněte, co pro Vás volná pozice znamená. Berete jí jako nechtěné nepohodlí spojené s pracným sháněním nového zaměstnance?  Nebo jako příležitost, jak si najít  „jiného“ člověka než byl ten předchozí.

Byznysový příběh hotelu, který naučil Čechy jezdit za luxusním odpočinkem

„Otevřeli jsme v nejhorší možnou chvíli luxusní hotel v podstatě na vesnici,“ říká upřímně Roman Taťák, který řídí obchodní a marketingovou strategii wellness & spa hotelu Augustiniánský dům již od samého vzniku projektu v roce 2008.