Blogy

Pomoc! Hledám zaměstnance. Zn. Profesionály ve službách.

S nárůstem nových hotelů, restaurací a wellness zařízení stoupá poptávka pro kvalifikovaných zaměstnancích. Všichni o ně usilují, snaží se jim nabídnout lepší podmínky, příjemnější pracovní prostředí, lákavé benefity… a bůh ví co ještě. Málo menších provozoven si může dovolit zaměstnat profesionálního náboráře.

Jak nabrat dobré lidi?

Výběr vhodných zaměstnanců do týmu je často na bedrech personálního (chcete-li jinak HR) oddělení. Co si ale počít, když nikoho takového nemáte a je potřeba začít nabírat? Nejprve si ujasněte, co pro Vás volná pozice znamená. Berete jí jako nechtěné nepohodlí spojené s pracným sháněním nového zaměstnance?  Nebo jako příležitost, jak si najít  „jiného“ člověka než byl ten předchozí.

Hledáte lépe placenou práci v hotelnictví a gastronomii? Spojte se s hotelovým SCOUTEM !

Představte si fotbalového scouta, který objevuje  mladé talenty. Má přehled, ví kde se rodí začínají hvězdy. Ty pak vede životem nejen sportovně, ale pomáhá jim dozrát i lidsky. Vytipuje pro ně vhodný „mančaft“ doma nebo v zahraničí a pomůže jim tak nastartovat jejich úspěšnou kariéru.

Jako jeden muž aneb Příručka pro nové zaměstnance vážně i nevážně (3. díl)

Naloděn a s tím, kde se ocitl seznámen? Pak nastal ten správný čas poskočit v příručce dál - na řadu přichází praktické informace nutné k dobrému a bezpečnému fungování lodi, týmu a zaměstnance samotného.

Vítejte na palubě dámy a pánové! aneb Příručka pro nové zaměstnance vážně i nevážně (2. díl)

„Vize spojuje lidi v rámci organizace. Propojuje to, co lidé dělají a co je pro ně důležité, s tím, čeho chce dosáhnout organizace. Každý ve firmě musí vizi znát a musí také cítit, že je její součástí, má-li dojít naplnění!“ (Ian McDermott). Představte si Vaši firmu jako loď, na kterou právě nastupují noví zaměstnanci. Vidíte je, jak jdou přes lávku? Nejistý krok, velké vykulené oči, hlava se točí ze strany na stranu aby zachytila co nejvíce vjemů,...

Zamiloval se? Zamilovala se? aneb Příručka pro nové zaměstnance vážně i nevážně (1. díl)

Právě příručka je mnohdy první materiál, který zaměstnanec při nástupu dostane. Celý nedočkavý ji otevře a co vidí? Přehled základních nudně podaných černobílých informací, tak jako ve většině příruček? Pojďme začít několika otázkami. Zjistili jste někdy, že zaměstnanec ani po několika měsících ve firmě neměl základní informace o jejím fungování? Že třeba neuměl odpověď klientovi na to, kdo má danou záležitost na starosti? Ba co víc, že...